Skip to content

قیمت ورق st33

۴۰۰,۰۰۰ 

قیمت ورق ST33 براساس ضخامت، ابعاد و شرکت سازنده آن تعیین می شود. در حال حاضر قیمت هر کیلو ورق اس تی 33 ۴۰۰,۰۰۰  است. 

توجه: برای دریافت جدیدترین قیمت ورق st33 فولاد مبارکه اصفهان با تلفن 88654200-021 تماس بگیرید.

ورق st33 یک نوع ورق فولادی با دوام و با قابلیت جوشکاری و ماشین کاری بسیار بالاست. این ویژگی باعث شده تا انواع ورق st33 در ساخت قطعات و تجهیزات، مخازن و خودروسازی کاربرد زیادی داشته باشد. انعطاف پذیری خوب، فرآیند تولید کوتاه، تنوع در مشخصات فنی و مناسب بودن قیمت از مزایای ورق st33 است.
در این مطلب می خواهیم به بررسی ویژگی ها، مزایا، و کاربرد ورق st33 بپردازیم. همچنین نگاهی بر روش های خرید، عوامل مؤثر بر قیمت و بهترین روش خرید ورق St33 با کیفیت و قیمت مناسب بیندازیم. پس در ادامه مطلب همراه ما باشید.

ورق st33 چیست؟

ورق آهن سیاه یکی از انواع ورق های فولادی است که به روش نورد گرم ساخته می شود. به دلیل مزایای مختلف از قبیل فرآیند تولید ساده و استحکام خوب این نوع ورق‌ها انواع مختلفی دارند. ورق st33 نیز یکی از کاربردی ترین نوع ورق آهن سیاه است. تفاوت اصلی آن با سایر ورق های فولادی، درصد کربن کمتر و به دنبال آن انطعاف پذیری خوب است.

مزایا ورق st33

از مهمترین امتیازات و ویژگی های ورق های st33 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شکل پذیری و قابلیت جوشکاری و ماشین کاری بسیار مطلوب
  • دامنه کاربرد بالا برای ساخت قطعات و تجهیزات مختلف
  • فرآیند تولید کوتاه و امکان ساخت انواع ورق st33 در زمان کم
  • امکان تولید در تناژ بالا و کاهش هزینه ها
  • تنوع در مشخصات فنی، ابعاد و ضخامت
  • امکان خرید ورق st33 قیمت مناسب و مقرون به صرفه

آلیاژ سازنده ورق st33

ورق st33 همانند سایر ورق های فولادی از آلیاژ فولادی با ترکیب عناصر مختلفی ساخته می شود. آهن، کربن و منگنز از مهمترین موارد است. سیلیسوم و فسفر نیز از دیگر عناصر اصلی آلیاژ به کاررفته در ورق st33 محسوب می شود. ترکیب این عناصر به ویژه درصد کم کربن باعث افزایش شکل پذیری و قابلیت کار با این ورق فولادی شده است.

کاربرد ورق st33

از ورق st33 برای کارهای مختلف صنعتی و ساختمانی می توان استفاده کرد. ساخت قطعات و تجهیزات نظیر قطعات خودرو، انواع رینگ و ادوات کشاورزی از مهمترین زمینه های استفاده ورق st33 است. ساخت برخی مصالح فلزی ساختمانی، مخازن، تانکرها، آبگرمکن و برخی صنایع سنگین از دیگر کاربردهای ورق st33 به شمار می‌رود.

استاندارد ورق st33

استاندارد DIN 1700 از جمله استانداردهای قدیمی برای ساخت ورق st33 است. امروزه استانداردهای به روزتری از جمله ASTM A435 برای کنترل کیفیت و تولید این ورق به کار گرفته می‌شود. علاوه بر این موارد استانداردهای ASTM A577، ASTM A578 و EN 10204 نیز از مراجع مهم به شمار می رود.

ورق st33

مشخصات فنی ورق ST33

  • ورق st33 دارای مقاومت کششی حداقل 33 کیلوگرم بر میلیمتر مربع است. علت عدد 33 در نام ورق نیز از همین ویژگی است.
  • ضخامت ورق st33 از حدود 2 میلیمتر تا بالای 30 سانتی متر را شامل می شود.
  • عرض ورق st33 از 1 تا 4 متر و طول این ورق نیز غالباً در اندازه 6 و 12 متر می باشد.
  • ورق st33 نسبت به سایر ورق‌های پرکاربرد نظیر ورق st52 و st37 از استحکام کمتر و شکل پذیری ببشتری برخوردار است.پ

وزن ورق st33

اساساً ورق st33 جزء ورق آلیاژی فولادی نسبتاً کم وزن و سبک محسوب می شود. وزن ورق st33 بسته به ابعاد و ضخامت متفاوت است. چراکه میزان فولاد مصرفی در آن ها با یکدیگر فرق دارد.

فرمول محاسبه وزن ورق st33

محاسبه وزن انواع ورق فولادی یکی از راحت ترین محاسبات در میان وزن سایر مقاطع فولادی می باشد. از طرف دیگر محاسبه وزن ورق st33 می تواند به اطلاع دقیق از قیمت ورق st33 کمک کند. در واقع با اطلاع از مساحت و چگالی این محصول می توان حدود وزن آن را به راحتی محاسبه نمود.

وزن ورق (کیلوگرم) = طول ورق (متر) * عرض ورق (متر) * ضخامت ورق (میلی متر) * چگالی فولاد

توجه داشته باشید چگالی فولاد براساس ترکیبات آلیاژی موجود در آن متفاوت است، اما معمولاً بین 7750 تا 8050 kg/m3 یا 7/75 تا 8.05 g/cm3 است. برای مثال چگالی ورق st33 معادل 7.85 g/cm3 می باشد.

قیمت ورق st33

مطمئناً قیمت ورق آهن سیاه از جمله ورق st33 از فاکتورهای مهم و تعیین کننده برای خرید ورق است. اگر نگاهی به نمودار قیمت ورق st33 بیندازید نوسانات و تغییرات قیمتی متعددی مشاهده می کند. علت آن این است که قیمت آهن آلات و مقاطع فولادی به عوامل متعددی بستگی دارند. از این رو، به دلایل متعددی قیمت نهایی آن ها دست خوش تغییر می شود.
از مهمترین مواردی که بر قیمت خرید ورق st33 تأثیرگذار است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت جهانی آهن و فولاد
  • نرخ ارز، تورم و شرایط اجتماعی کشور
  • میزان عرضه و تقاضا ورق فولادی st33
  • برند سازنده و داخلی یا وارداتی بودن ورق
  • مشخصات فنی نظیر وزن و ضخامت ورق st33
  • هزینه های جانبی نظیر انبارداری، بارگیری و تخلیه
  • فاصله حمل و ارسال سفارش

مرکز خرید ورق st33

به خاطر داشته باشید، ورق خوب و باکیفیت از قیمت منطقی و معقولی برخوردار است. نه گران بودن دلیلی بر کیفیت بالای ورق است و نه ارزان بودن به معنای کیفیت پایین. پس هنگام خرید حتماً از قیمت به روز محصولات اطمینان حاصل نمایید. برای آگاهی از آخرین قیمت انواع ورق st33 می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرد.

چه روش هایی برای خرید ورق وجود دارد؟

امروزه به روش‌های مختلفی می توان نسبت به خرید انواع ورق فولادی اقدام کرد. روش هایی که مزایا و معایب خاص خود را دارد. خرید مستقیم از کارخانه یا بنگاه فروش آهن آلات، بورس کالا و شرکت های تخصصی فروش مقاطع فولادی از جمله آن هاست.
خرید مستقیم از کارخانه یا بازار آهن آلات مثل شادآباد و آهن مکان امکان بررسی محصول از نزدیک و خرید قیمت مناسب را فرام می کند. اما معمولاً محدودیت های مثل حجم و تناژ بالای خرید، طولانی شدن پروسه سفارش و همه روزه نبودن فروش دارد.
خرید از بورس کالا نیز راهکار مناسبی برای تهیه و خرید برخی ورق ها است. اطمینان از کیفیت و قیمت مناسب از مزایای خرید از بورس به شمار می رود. نیاز به داشتن کد معاملاتی، محدودیت در روزهای سفارش، طولانی بودن فرآیند و حجم بالای خرید از محدودیت های این روش می‌باشد.

خرید از شرکت های تخصصی فروش آهن آلات و ورق فولادی نیز راهکاری کاربردی و هوشمندانه است. چراکه امکان خرید جزئی و کلی داشته و محدودیتی در زمان و یا مکان ارسال سفارش نیست. همچنین می توان از مشاوره تخصصی خرید، ارسال به سراسر کشور و تضمین کیفیت بهره مند شوید. البته برای این کار باید حتماً به یک شرکت تجاری معتبر و باسابقه مراجعه کرد.

خرید ورق St33 با بهترین کیفیت و قیمت

فولاد جهان مهر با بیش از چند دهه تجربه و فعالیت در زمینه فروش آهن آلات از جمله انواع ورق آلیاژی مانند: ورق st44 , a283 , a516 gr 70 , st52 , a283 , ck45 , 17mn4 ,  ورق هاردوکس , s355j2g3 , s235jr , s275jr , St52 normalize ، ورق گالوانیزه، ورق روغنی و سایر مقاطع فولادی مانند لوله مانیسمان، لوله سیاه درزدار، قوطی و پروفیل، ناودانی، نبشی، میلگرد و …، آماده ارائه انواع خدمات، مشاوره و فروش است.
مشاوره تخصصی رایگان، امکان ارسال به سراسر کشور و تنوع بالای محصولات از مزایای فولاد جهان مهر است. همکاری با برندهای مختلف ایرانی معتبر و امکان استعلام قیمت روز ورق st33 و سیار ورق های فولادی از دیگر مزایای این مجموعه است. شما عزیزان برای دریافت مشاوره تخصصی و همچنین ثبت سفارش خرید می توانید همین حالا با تلفن 88654200-021 تماس بگیرید.

قیمت ورق st33

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت ورق st33”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *