Skip to content
لوله مانیسمان ورداتی چین

لوله مانیسمان یکی از مهمترین انواع لوله فولادی می باشد. با توجه به بافت ساختاری لوله مانیسمان وارداتی نسبت به لوله فولادی تولید داخل خرید لوله مانیسمان وارداتی، یکی از راه حل های هوشمندانه برای تهیه و استفاده انواع لوله مانیسمان است. لوله مانیسمان وارداتی با تنوع و گستردگی بالای خود، خیال مشتریان و کاربران را تا حد زیادی آسوده کرده‌است. اما آن چیزی که اهمیت دارد، خرید محصول باکیفیت، مرغوب و با اصالت است. موضوعی که با توجه به فعالیت شرکت‌های مختلف، اطمینان از آن اهمیت دو چندانی دارد. در این ‌مطلب قصدداریم تا به بررسی ویژگی‌ها و راهنمای خرید لوله مانیسمان وارداتی از مرکز معتبر و واردکننده مستقیم بپردازیم.

لوله مانیسمان وارداتی ساخت کجاست؟

لوله مانیسمان وارداتی اغلب ساخت کشورهای آسیای شرقی و اروپاست. لوله مانیسمان چینی و لوله مانیسمان آلمانی از برجسته ترین آن ها به شمار می رود. انواع لوله مانیسمان وارداتی کره، هند، لهستان، روسیه، رومانی و… نیز در بازار ایران به فروش می رسد.

کاربرد لوله فولادی مانیسمان

لوله مانیسمان وارداتی در کنار لوله مانیسمان ایرانی دارای کاربردهای مختلفی هستند. به ویژه با تنوع در اندازه، سایز و مشخصات فنی لوله مانیسمان، این کاربرد بسیار گسترده است. از جمله مهمترین حوزه های استفاده از انواع لوله بدون درز مانیسمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پرکاربرد در صنایع مادر نظیر صنعت پتروشیمی، صنعت نفت و گاز و تأسیسات مربوطه.
  • قابلیت استفاده در صنایع تولیدی بزرگ همجون کشتی سازی، ماشین آلات، هوافضا و برق.
  • امکان استفاده در سیستم ها و خطوط انتقال سیالات نظیر آب، گازهای فشرده.
  • ساخت انواع مخازن نظیر دیگ بخار، مخزن هیدروژن و تجهیزات هیدرولیک.
  • سایر مواردی که نیاز به لوله های مقاوم و مستحکم باشد. نظیر لوله کشی گاز، آتش نشانی، خودروسازی، صنایع غذایی، صنایع دارویی و … .

لوله مانیسمان چینی

مزایای خرید لوله مانیسمان وارداتی

با در نظرگیری ویژگی‌ های لوله مانیسمان وارداتی و تفاوت آن با لوله مانیسمان ایرانی، مزایای مختلفی را می‌توان برای این محصولات برشمرد. در همین راستا مهمترین مزایای انواع لوله مانیسمان از جمله لوله مانیسمان وارداتی عبارتند از:

  • ساختار یکپارچه و بدون درز، در نتیجه مقاومت و استحکام بالا
  • مناسب برای استفاده در شرایط مختلف از لحاظ فشار، دما و شرایط محیطی
  • دارای تنوع بسیار بالا در رده، ضخامت، ابعاد و سایز برای استفاده های گوناگون
  • رعایت کردن انواع استانداردهای بین المللی و استانداردهای خاص کشور سازنده
  • دارا بودن وزن و مشخصات فنی مناسب
  • امکان تهیه لوله با انواع ابعاد و حتی امکان سفارش سازی لوله ها

تفاوت لوله مانیسمان وارداتی با لوله مانیسمان تولید داخل

  • لوله مانیسمان اهواز و کاوه دقیق فقط رده ۴۰ در بازار موجود است ولی در لوله مانیسمان وارداتی چین همه سایز ها در همه رده ها در بازار موجود است. برای مثال لوله مانیسمان اهواز سایز ۶ اینچ به بالا موجود ندارد.
  • لوله مانیسمان چینی به دلیل داشتن لایه لاکی دیرتر زنگ می خورد ولی لوله مانیسمان اهواز یا کاوه این لایه را ندارد و امکان زنگ خوردگی اش زودتر می باشد.
  • لوله بدون درز سایز بالا فقط چینی می باشد.
  • معمولا لوله مانیسمان اهواز دارای گوشت یک نواخت نمی باشد و سنگین تر می باشد ولی لوله مانیسمان چینی دارای گوشت یکنواخت می باشد.

لوله مانیسمان رده 40

راهنمای خرید لوله مانیسمان وارداتی

برای خرید لوله مانیسمان واردتی باید به چند نکته مهم که در ادامه به آن اشاره می کنیم، توجه کرد.

نوع کاربرد لوله فولادی

نخست فاکتور کلیدی در خرید، نوع کاربرد و زمینه استفاده از لوله و اتصالات مانیسمان است. لوله مانیسمان معمولاً در دو نوع سبک و سنگین ساخته می شود. لوله مانیسمان سبک برای کارهای معمولی تا متوسط و لوله مانیسمان سنگین برای کارهای پرفشار استفاده می‌ شود.
همچنین برای مشاهده انواع اتصالات مانیسمان و کاربرد هرکدام، توصیه می کنیم این مطلب را مطالعه نمایید.

مشخصات فنی لوله مانیسمان

در نظرگیری ابعاد و اندازه لوله، پارامتر مهم بعدی برای خرید لوله مانیسمان وارداتی است. یکی از مزایای خوب این نوع تجهیزات، وجود طیف وسیعی از ابعاد، ضخامت، سایز و قطر لوله است. حتی امکان سفارش سازی لوله ها نیز وجود دارد. در نتیجه دست خریداران برای انتخاب بهترین لوله مانیسمان تا حد زیادی باز است.

لوله مانیسمان ورداتی چین
لوله مانیسمان وارداتی چینی ترخیص شده از گمرک بندر شهید رجایی بندرعباس

استاندارد لوله مانیسمان

لوله فولادی وارداتی در کنار رعایت استانداردهای روز دنیا، ممکن است معیارهای خاصی نیز در تولید داشته باشند. این معیارهای خاص با توجه به برند و کشور سازنده می تواند متفاوت باشد. اگر داشتن نوعی استاندارد یا ضابطه خاص مدنظرتان است، حتماً پیش از خرید از وجود آن مطلع شوید.

  • ASTM A106 که برای استفاده در موارد با دمای بالا مناسب است.
  • ASTM A179 که دارای کربن کمتری است و اغلب برای کندانسرها استفاده می‌شود.
  • ASTM A192 که معمولا برای دیگ‌ بخار استفاده می‌شوند.
  • GB 3087 که معمولا برای بویلر‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید از مرکز معتبر و واردکننده مستقیم

شاه کلید یک خرید خوب و اقتصادی، انتخاب و سفارش از مرکز خرید معتبر و واردکننده مستقیم است. مرکزی که با برندهای مختلف همکاری داشته و دارای سابقه بالایی در این زمینه باشد. اصالت محصولات، خرید لوله مانیسمان قیمت مناسب و امکان سفارش مطمئن از مزایای خرید از مرکز معتبر است.
برای مشاهده لیست قیمت انواع لوله مانیسمان وارداتی می توانید به صفحه محصولات لوله و اتصالات لوله فلزی مراجعه نمایید.

قیمت لوله مانیسمان وارداتی

بدون شک قیمت خرید لوله مانیسمان، یکی از پارامترهای اساسی برای تهیه و استفاده است. جالب است بدانید، قیمت لوله مانیسمان وارداتی به عوامل مختلفی بستگی دارد. از بارزترین آن ها قیمت جهانی فلزات اساسی به ویژه آهن است.
نوع برند سازنده، ابعاد و مشخصات فنی لوله مانیسمان نیز در قیمت نهایی مؤثر است. لوله مانیسمان رده 40 و رده 20 از پرکاربردترین انواع لوله مانیسمان است. هرچه رده و ابعاد لوله نظیر ضخامت و قطر افزایش یابد، به دلیل استفاده بیش از فولاد، قیمت آن بالاتر خواهدبود.

برای بررسی تفاوت لوله مانیسمان رده 40 و رده 20 و کابرد هر یک می توانید اینجا کلیک کنید.

درکنار آن، تغییرات نرخ ارز و قیمت دلار نیز می‌توانید قیمت لوله مانیسمان وارداتی را دست خوش تغییر نماید. همچنین شرایط تحریم و مسائل منطقه ای نیز بر قیمت خرید بی تأثیر نخواهد بود. خرید از یک مرکز خوب و بی‌واسطه، می‌تواند قیمت و کیفیت مناسب را برای شما به ارمغان بیاورد.

خرید لوله مانیسمان وارداتی از واردکننده مستقیم

برای خرید لوله مانیسمان با کیفیت و مقرون به صرفه نیاز است تا از مرکز فروش و به صورت مستقیم خرید کرد. طبیعتاً ارتباط گیری و خرید مستقیم از شرکت های خارجی برای هر مجموع های آسان و میسر نیست. از این رو باید از خدمات شرکت هایی استفاده کرد که دارای تجربه و رزومه درخشان در این زمینه هستند.
از جمله مهمترین ویژگی های مرکز خرید مطمئن و مناسب انواع لوله مانیسمان وارداتی عبارتند از:

  • دارای سابقه همکاری با برندهای معتبر و شناخته شده در زمینه تولید لوله مانیسمان
  • تجربه و فعالیت کافی در بازار فروش لوله، اتصالات و آهن آلات
  • ارائه طیف متنوعی از تولیدات و انواع لوله مانیسمان ساخت کشورهای مختلف
  • امکان استعلام و مشاهده لیست قیمت لوله مانیسمان وارداتی
  • مشاوره تخصصی خرید لوله مانیسمان و ارائه قیمتی مناسب و منطقی.

خرید لوله مانیسمان وارداتی با بهترین کیفیت و قیمت

شرکت فولاد جهان مهر با بیش از 50 سال تجربه، در زمینه فروش انواع لوله، اتصالات و آهن آلات فعالیت دارد. فعالیت در طول سالیان مختلف و همکاری با برندهای خوب ایرانی و خارجی سبب حضور پررنگ این شرکت در بازار گردیده است. از این‌رو به‌دلیل تجربه و اعتبار خود، امکان تهیه و فروش لوله مانیسمان وارداتی باکیفیت و قیمت مناسب را فراهم کرده است.

تنوع انواع لوله با برندهای مختلف ،امکان ارسال به سراسر کشور و تضمین قیمت در طول پروژه از مزایای فولاد جهان مهر است. شما عزیزان برای بررسی آخرین قیمت لوله مانیسمان وارداتی و همچنین مشاوره تخصصی می‌توانید با 88654200 تماس بگیرید.

خرید لوله فولادی مانیسمان

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *