Skip to content

قیمت لوله 16 اینچ جدار چاه عمیق

۳۰,۲۰۰,۰۰۰ 

لوله 16 اینچ جدار چاه عمیق دارای ضخامت 4 ، 5 ، 6 میلی متر مناسب برای چاه عمیق و حفاری، به صورت لوله جدار مشبک و غیر مشبک عرضه میشود برای دریافت کف قیمت امروز لوله جدار چاه عمیق آب در بازار آهن با تلفن 88654200 تماس بگیرید

لوله جدار چاه عمیق 16 اینچ

لوله جدار چاه عمیق 16 اینچ دارای ضخامت 4 ، 5 ، 6 میلی متر مناسب برای چاه عمیق و حفاری ، به صورت لوله جدار مشبک و غیر مشبک عرضه میشودبرای دریافت کف قیمت امروز لوله جدار چاه عمیق آب در بازار آهن با تلفن 88654200 تماس بگیرید

لوله جدار چاه عمیق چیست؟

حفر چاه یکی از روش‌های رایج برای استفاده از نفت، گاز و یا آب موجود در سفره های زیرزمینی است. دیواره چاه ها پس از حفر با خطرات مختلفی از جمله ریزش و حضور مواد آلی و آلاینده مواجه است. از این رو پایداری و تثبیت جدار چاه به منظور استفاده درست اهمیت بسیاری دارد. لوله جدار چاه در همین راستا طراحی و ساخته می شود. لذا لوله جدار چاه، لوله‌ای برای پایداری و تقویت دیواره چاه، به منظور انتقال سیال جهت بهره برداری می‌باشد.

کاربرد لوله جدار چاه عمیق

لوله جدار چاه برای ایجاد شرایط انتقال و پمپاژ سیالات صنعتی نظیر نفت و گاز نقش بسیار مهمی دارد. همچنین برای پمپاژ آب انواع چاه های عمیق و نیمه عمیق کشاورزی از نقش تعیین کننده ای برخوردار است. بنابراین؛ امکان پمپاژ و بهره برداری از انواع سیالات، مهمترین و برجسته ترین کاربرد لوله جدار به شمار می‌رود.

مزایای انواع لوله جدار چاه

  • مقاومت بالا در برابر خوردگی، مواد اسیدی و ضد فرسایش بودن
  • کنترل بخش های مختلف چاه در برابر فشارهای جانبی
  • ایجاد جریان یکنواخت و امکان پمپاژ آب، نفت و گاز
  • کاهش ماسه دهی و جلوگیری از ریزش دیواره چاه
  • پیشگیری از ورود ذرات و مواد آلاینده به درون چاه
  • طول عمر و دوام بسیار مناسب

انواع لوله جدار چاه عمیق

لوله جدار چاه بسته به نوع جنس به دو دسته برجسته تقسیم می شود. لوله جدار چاه فلزی و لوله جدار چاه پلی اتیلن. این دو نوع لوله جدار از پرکاربردترین لوله ها در صنایع مختلف پتروشیمی، نفت و گاز و کشاورزی هستند.

در یک نوع تقسیم‌بندی دیگر لوله جدار چاه را به دو نوع لوله جدار چاه مشبک و غیرمشبک تقسیم می‌کنند.

لوله غیرمشبک یا غیرشیاردار ساختاری یکدست و بدون منفذ دارند.

در لوله جدار مشبک، شاهد منافذ و شیارهای عمودی هستیم. پیشگیری از نشت سیال و ریزش دیواره و همچنین کیفیت خوب آب، از مزایای استفاده از این نوع لوله‌هاست.

لوله جدار چاه فلزی

لوله جدار چاه فلزی به صورت لوله بدون درز مانیسمان و لوله درزدار ساخته و به بازار عرضه می شود. لوله جدار چاه مانیسمان به دلیل ساختار یکپارچه و بدون درز، استحکام و قیمت بالاتری نسبت به لوله‌ درزدار دارد.
لوله جدار چاه فلزی درزدار معمولاً با خم کردن ورق های فلزی و جوشکاری درزها تولید می شوند. درحالی که لوله جدار بدون درز مانیسمان، به‌صورت مستقیم و بدون درز و جوش توسط نورد شمش‌های فولادی ساخته می‌شوند. از این رو هیچ گونه شکافی نداشته و از مقاومت و دوام بسیار بالایی برخوردارند.
برای مشاهده انواع و بررسی لیست قیمت لوله جدار چاه فلزی، کافی است نگاهی به صفحه محصولات بیندازید.

مشخصات فنی لوله جدار چاه

قطر لوله جدار چاه در اندازه های مختلفی ساخته می شود. لوله جدار چاه 10 اینچ، لوله جدار چاه 12 اینچ و لوله جدار چاه 16 اینچ از پرکاربردترین موارد است. لوله های بزرگتر اغلب برای مصارف و پمپاژ سیالات با دبی بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ضخامت لوله جدار نیز در اندازه های گوناگونی درنظر گرفته می شود. ضخامت های 6 و 8 میلیمتر از رایج‌ترین و پراستفاده ترین ضخامت لوله جدار چاه به شمار می رود.
در ساخت انواع لوله جدار چاه از استانداردهای متنوعی استفاده می شود. از جمله آن‌ها می‌توان به استاندارد ASTM D-2740، ASTM D-178، ASTM D-224، AWWAC200، AWWAC90 و API5L اشاره کرد.

انتخاب بهترین لوله جدار چاه برای آب

انتخاب بهترین لوله جدار چاه به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. نوع مصرف از قبیل پمپاژ نفت یا آب زیرزمینی می تواند نوع لوله جدار را تغییر دهد. میزان عمق چاه و حجم پمپاژ از دیگر موارد اثرگذار است. شرایط محیطی نظیر حضور مواد اسیدی یا خورنده نیز باید در نظر گرفته شود.

با توجه به کاربردهای معمول و رایج، لوله جدار چاه فلزی در قطرهای 6 تا 16 میلیمتر و ضخامت 4 تا 10 ملیمیتر پرکاربردترند. در شرایطی نظیر خوردگی تجهیزات چاه نیز لوله جدار چاه پلیمری کاربرد بیشتری دارد. برای مشاوره انتخاب بهترین لوله جدار چاه برای آب می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار نمایید.

خرید بهترین لوله جدار چاه با بهترین قیمت

شرکت فولاد جهان مهر با بیش از 23 سال تجربه و همکاری با برندهای معتبر داخلی و خارجی، در زمینه فروش انواع لوله و آهن آلات فعالیت دارد. در همین راستا امکان مشاوره تخصصی برای انتخاب بهترین لوله جدار چاه را فراهم کرده است.

ارسال به سراسر کشور و تضمین بهترین قیمت در طول پروژه از دیگر مزایای فولاد جهان مهر است. شما عزیزان برای مشاهده قیمت روز لوله جدار چاه و بهره مندی از مشاوره می‌توانید با تلفن ۸۸۶۵۴۲۰۰ تماس بگیرید.لوله جدار چاه عمیق 16 اینچ

ابعاد 6 متر
ضخامت

4 ، 5 ، 6 میلی متر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت لوله 16 اینچ جدار چاه عمیق”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *