Skip to content
بازار آهن مکان و شادآباد

خرید ورق آهن سیاه از مراکز معتبر و شناخته شده، راه حل رایجی برای تهیه آهن آلات مورد نیاز است. در همین راستا خريد ورق آهن سياه از شادآباد و آهن مکان تهران از گزینه های محبوب خریداران است. حال این سؤال پیش می آید که خريد ورق آهن سياه از شادآباد بهتر است يا آهن مکان تهران؟

در پاسخ باید گفت هر یک از مراکز فروش آهن آلات، مزایا و ویژگی های خاص خود را دارد. خصوصیاتی که می تواند انتخاب و خرید ورق سیاه را تحت تأثیر قرار دهد. در این مطلب به بیان این موارد و بررسی مهمترین ویژگی بازار آهن شادآباد و آهن مکان تهران می پردازیم.

بازار آهن شادآباد کجاست؟

بازار آهن شاد آباد یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین مراکز فروش آهن و اقلام فولادی است. بازار شاد آباد، سال 1370 و در قسمت جنوب غربی تهران و در منطقه ای به همین نام احداث گردید. این مرکز خرید آهن آلات، یکی از بزرگترین مراکز حضوری خرید انواع تولیدات آهنی و فلزی است. امروزه بیش از 2000 دهانه مغازه و مجتمع تجاری در این مرکز فعالیت دارند.

بخش های مختلف بازار آهن شاد آباد

بازار آهن شاد آباد وسعت بسیاری داشته و دارای بخش های گوناگونی نظیر بهاران، پاییزان و گلستان است. قسمتی از این بازار به فروش مقاطع فولادی نظیر میلگرد، ناودانی، نبشی و … اختصاص دارد. انواع ورق فولادی نظیر ورق آهن سیاه نیز از محصولات پرفروش و پرتقاضای شادآباد است. علاوه بر آن، در شادآباد، تجهیزات ساختمانی، لوازم بهداشتی ساختمان، ابزارآلات صنعتی نظیر سنگ فرز و… نیز عرضه می شود.

مسیرهای دسترسی به بازار آهن شادآباد

مرکز خرید شادآباد از مرکز تهران فاصله دارد و مسیرهای دسترسی مختلفی از طریق بزرگراه ها فراهم شده است. اتوبان آزادگان و بلوار الغدیر شمالی یکی از راه های اصلی برای دسترسی به بازار آهن شادآباد است. جاده قدیم کرج، میدان شیرپاستوریزه و سرانجام بلوار الغدیر نیز امکان ورود به بازار را مهیا کرده است.

علاوه بر دو مسیر اشاره شده، از مسیرهای فرعی دیگری نیز می توانید به شادآباد مراجعه کنید. بلوار معلم، چهارراه یافت آباد و یا بلوار معلم، خیابان 45 متری زند از جمله آن است. همچنین خط 3 مترو تهران تا ایستگاه آزادگان یا نعمت آباد و خط 4 مترو از ایستگاه میدان آزادی نیز گزینه در دسترسی است. البته در این حالت نیاز است فاصله ایستگاه تا بازار را با تاکسی یا وسایل نقلیه دیگر طی کنید.

برای مشاهده آدرس بازار آهن شادآباد بر روی نقشه اینجا کلیک کنید

بازار لوله تهران

ویژگی های خرید از بازار آهن شاد آباد

وجود تنوع بالایی از برندهای مختلف در کنار امکان خرید ورق سیاه در تناژ از مزایای ارزشمند شادآباد است. در نتیجه هیچ گونه محدودیت حجمی و یا زمانی برای خریداران وجود ندارد. می توانید با فروشنده های مختلف صحبت کنید و به بررسی محصولات بپردازید. در حالی که شیوه های دیگر نظیر خرید از کارخانه یا بورس کالا این چنین نخواهد بود. از طرفی دیگر خرید از شادآباد امکان استعلام آنلاین قیمت ندارد. همچنین برای خرید لازم است حضوری به بازار مراجعه کنید.

آهن مکان تهران کجاست؟

بازار آهن مکان تهران یا همان آهن مکان تهران از دیگر مراکز پرطرفدار و فعال فروش آهن آلات است. این بازار در جنوب تهران و کنار پل صنیع خانی قرار دارد. آهن مکان تهران از اولین مراکز خرید و فروش آهن آلات و تجهیزات صنعتی است. در حال حاضر بیش از 2200 دهانه مغازه و فروشگاه در این مجموعه فعالیت دارند.

بخش های مختلف آهن مکان تهران

آهن مکان تهران به دلیل قدمت و سابقه بالا در فروش آهن آلات، قسمت های مختلفی دارد. به گونه ای که انواع و اقسام مقاطع و پروفیل های فولادی در این مجموعه عرضه می شود. انواع ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان، اکسین و کاویان اهواز و … قابل بررسی و ارزیابی است. علاوه بر آن انواع مقاطع فولادی، تجهیزات و ابزارآلات ساختمانی و صنعتی نیز در این مرکز به فروش می رسد.

مسیرهای دسترسی به آهن مکان تهران

دسترسی به آهن مکان تهران کار سختی نیست. از طریق بزرگراه آزادگان به راحتی می توانید به این مجموعه مراجعه کنید. راه دسترسی بسیار مناسب و نسبتاً وسیع است. به گونه ای که امکان تردد ماشین آلات سنگین و کامیون نیز فراهم است.

برای مشاهده آدرس آهن مکان تهران روی نقشه اینجا کلیک کنید.

ویژگی های خرید از آهن مکان تهران

آهن مکان تهران یک مرکز قدیمی و جامع برای خرید انواع محصولات فلزی و تجهیزات صنعتی است. ورق آهن سیاه نیز از جمله محصولات پرطرفدار و پرتقاضا در این بازار است. وجود فروشنده های متعدد سبب شده تا بتوانید محصولات شرکت های مختلف را بررسی و ارزیابی کنید. جای پارک و خیابان های نسبتاً عریض از دیگر ویژگی های خوب آهن مکان تهران می باشد. عدم امکان استعلام قیمت روز، عدم امکان خرید غیرحضوری و لزوم صرف زمان از محدودیت های خرید از آهن مکان تهران است.

بازار آهن مکان و شادآباد

خريد آهن از شادآباد بهتر است يا آهن مکان تهران؟

پاسخ به این سؤال به عوامل متعددی بستگی دارد. هر دو این مراکز، فضای بسیار مناسبی برای خرید ورق سیاه را فراهم کرده اند. به گونه ای که به راحتی می تواند پاسخگوی نیاز خریداران باشد. اما توجه به چند نکته و تمایز این دو مرکز حائز اهمیت است.

  • شاد آباد از قدمت و سابقه بیشتری نسبت به آهن مکان تهران برخوردار است.
  • تنوع محصولات در شادآباد بیشتر از آهن مکان تهران است. به ویژه در برخی کالاهای استیل و تسمه.
  • مرکز خرید شادآباد خیابان های باریکی داشته و تردد ماشین آلات سنگین به سختی انجام می شود. در حالی که آهن مکان تهران با خیابان های عریض، تردد ماشین حتی کامیون را میسر کرده است.
  • آهن مکان تهران فضای کافی برای پارک مراجعین فراهم کرده اما در شادآباد محدودیت وجود دارد.

بازار ورق آهن تهران

قیمت ورق آهن سياه شادآباد و آهن مکان تهران

قیمت ورق آهن سیاه یکی از پارامترها کلیدی و مهم برای خرید از شادآباد و یا آهن مکان تهران است. قیمت ورق سیاه در این بازارها به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله میزان عرضه و تقاضای بازار، قیمت جهانی فولاد، برند تولیدکننده ورق سیاه و نرخ ارز. از طرفی دیگر حجم سفارش، هزینه های انبارداری، بارگیری و ارسال از سایر موارد مهم و تأثیرگذار است. موارد مهمی که هنگام خرید ورق آهن سیاه از شادآباد و یا آهن مکان تهران باید با فروشنده توافق شود.

بهترین روش خرید آهن

درکنار ویژگی های ارزشمند بیان شده برای بازار آهن شادآباد و آهن مکان تهران، توجه به دو نکته اهمیت دارد.

  • با عنایت به هزینه های جانبی نظیر انبارداری، خرید عمده از این مراکز شاید چندان اقتصادی نباشد. اما خریدهای خرد و تناژ کم در شادآباد و آهن مکان تهران توجیه پذیر است.
  • برای خرید لازم است تا به صورت حضوری مراجعه کنید.
  • در این مراکز امکان بررسی و استعلام قیمت وجود ندارد.

از طرفی دیگر خرید از مراکز و شرکت های بازرگانی تخصصی این محدودیت ها را ندارد.

  • خرید از شرکت های بازرگانی علاوه بر مزایایی نظیر خرید بدون محدودیت زمان و مکان دارد.
  • شما می توانید به راحتی و با تماس با کارشناسان مجموعه از آخرین قیمت ورق سیاه مطلع شوید.
  • همچنین مشاوره تخصصی و مقایسه برندها و محصولات مختلف دریافت کنید.
  • هزینه های جانبی نظیر انبارداری نیز کاهش می یابد.

خرید ورق آهن سیاه با بهترین قیمت

مجموعه فولاد جهان مهر با تجربه بیش از دو دهه فعالیت در فروش آهن آلات از جمله ورق سیاه، آماده ارائه خدمات است. فولاد جهان مهر مجموعه ای تخصصی است که امکان بررسی و خرید انواع محصولات فلزی و آهن آلات را فراهم کرده است. از نبشی، ناودانی، میلگرد و انواع ورق گرفته تا لوله مانیسمان، لوله سیاه درزدار، قوطی و … .

تنوع بالای محصولات و همکاری با بهترین برندهای تولید ورق و عاملیت فروش دسته اول از دیگر مزایای فولاد جهان مهر است. همچنین امکان آگاهی از قیمت آنلاین ورق فولادی و دریافت مشاوره تخصصی نیز فراهم شده است. شما عزیزان برای خرید ورق آهن سیاه و ورق سرد با بهترین قیمت، می‌توانید با تلفن 02188654200 ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *