Skip to content
قیمت میلگرد امروز

کمترین قیمت میلگرد امروز و آگاهی از نوسانات قیمتی از عوامل کلیدی در انتخاب و خرید میلگرد است. امروزه باتوجه به نیاز بالای جامعه مهندسی به این کالای پرکاربرد، اطلاع از قیمت میلگرد اهمیت زیادی دارد. خبر خوب آن است که روش های مختلفی برای این کار وجود دارد. روش هایی که دارای مزایای و محدودیت های خاص خود هستند. اگر به دنبال یافتن بهترین راه برای اطلاع از قیمت روز میلگرد هستید، ادامه مطلب را ازدست ندهید.

برای مشاهده قیمت میلگرد امروز همه کارخانه های تولید کننده میلگرد >>اینجا کلیک کنید<<

قیمت میلگرد به چه عواملی بستگی دارد؟

عوامل زیادی در فرآیند تولید و عرضه میلگرد نقش دارد. در نتیجه فاکتورهای زیادی بر قیمت آن مؤثر است. در ادامه به بیان برجسته ترین فاکتورها بر قیمت میلگرد می پردازیم.

مشخصات فنی و وزن میلگرد

مشخصات فنی نظیر سایز و وزن میلگرد را می توان مهمترین فاکتور در تعیین قیمت میلگرد دانست. در اکثر مواقع هرچه وزن و اندازه میلگرد بزرگتر باشد، به دلیل فولاد مصرفی بیشتر، هزینه خرید آن افزایش می یابد. مثلاً قیمت میلگرد 16 بالاتر از قیمت میلگرد 14 یا 12 است. به طور مشابه قیمت میلگرد 18 نیز از قیمت میلگرد 16 بیشتر است.
سایز میلگرد معمولاً بر اساس قطر آن نام گذاری می شود. میلگرد 6 یعنی میلگردی به قطر 6 میلیمتر. میلگرد 8، میلگرد 10، میلگرد 12، میلگرد 14، میلگرد 16، میلگرد 18 و میلگرد 20 از انواع پرکاربرد میلگرد هستند.

قیمت میلگرد آجدار

نوع میلگرد

میلگرد در انواع ساده و آجدار عرضه می شوند. میلگرد ساده ( به انگلیسی Plain Round Bars ) یا A1 ظاهری یکدست و صاف دارد. برای امور سبک استفاده می شود. میلگرد آجدار ( به انگلیسی Deformed Reinforcing ) دارای برآمدگی بر روی سطح خود می باشد. میلگرد A3، A2 و A4 در گروه میلگرد آجدار قرار می گیرند. برای امور ساختمانی و صنعتی استفاده می شوند. میلگرد آجدار معمولاً هزینه بالاتری دارند. چرا که از مشخصات فنی و مقاومت بالاتری نسبت به میلگرد ساده برخوردارند.

شرکت و برند سازنده

برند سازنده و شرکتی که به تولید و فروش میلگرد می پردازد، عامل مهم بعدی است. بدون شک تولید داخل یا وارداتی بودن در تعیین قیمت نقش دارد. میلگرد ذوب آهن، میلگرد کویر کاشان، میلگرد ابرکوه یزد، بافق یزد و میلگرد نیشابور از مهمترین برندهای ایرانی هستند.

هزینه ارسال و بارگیری میلگرد

مرکز فروش میلگرد و هزینه های جانبی نظیر انبارداری، جابجایی و ارسال نیز بر قیمت خرید میلگرد مؤثر است. مراکز فروش معتبر و ارائه دهنده خدمات تخصصی گزینه های ایده آلی برای خرید مقرون به صرفه هستند.

عوامل مؤثر بر قیمت میلگرد امروز

در کنار فاکتورهایی که در تعیین قیمت میلگرد نقش دارد، برخی عوامل نیز سبب نوسان قیمت میلگرد می شود. این نوسانات باعث تغییرات روزانه و لزوم آگاهی از قیمت روز میلگرد می شود. مهمترین آن ها عبارتند از:

  • قیمت جهانی فولاد: کالاهای اساسی و مهم در سراسر دنیا به صورت روزانه خرید و فروش می شود. در کنار میزان عرضه و تقاضا، عوامل سیاسی و منطقه ای بر این قیمت ها اثرگذار است. طبیعتاً نرخ قیمت های جهانی آهن آلات و فولاد بر قیمت میلگرد داخل نیز اثرگذار است.
  • نرخ ارز: از دیگر پارامترهای کلیدی بر قیمت محصولات صادرات محور، نرخ ارز و دلار است. با توجه به شرایط کشور و حساسیت‌های نرخ ارز، نوسان قیمت دلار می‌تواند قیمت میلگرد را دستخوش تغییر نماید.
  • نرخ تورم: تورم و افزایش هزینه ها سبب می شود تا قیمت نهایی و تمام شده محصولات تولیدی نیز تغییر کند. از این رو نرخ تورم از دیگر عوامل مؤثر بر قیمت آهن آلات و میلگرد می باشد.
    همان گونه که مشاهده می کنید، عوامل مختلفی بر قیمت میلگرد تأثیرگذار است. همین امر سبب نوسان قیمتی روزانه میلگرد و لزوم آگاهی از آخرین قیمت می شود.

میلگرد و آرماتور

روش های آگاهی از کمترين قيمت ميلگرد امروز

امروزه راهکارهای مختلفی برای آگاهی از آخرین قیمت میلگرد وجود دارد. البته به لطف توسعه فضای اینترنتی و شبکه های اجتماعی، این امر با سهولت و سرعت بیشتری صورت می پذیرد. در ادامه با رایج ترین و بهترین شیوه های اطلاع از قیمت روز میلگرد آشنا خواهیم شد.

قیمت میلگرد در بورس کالا

بورس کالا از مراجع مهم در زمینه قیمت گذاری برخی کالاهای استراتژیک از قبیل آهن و فولاد می باشد. محاسبه و تعیین قیمت میلگرد بر پایه برخی فرمول ها و و ضوابط تعیین می شود. شما باید به قسمت آمار و معاملات فیزیکی سپس بخش تالار محصولات صنعتی مراجعه نمایید. با ورود به این بخش و انتخاب گروه فولاد و زیرگروه میلگرد می توانید آخرین قیمت میلگرد را مشاهده کنید.

بورس کالا این امکان را به شما می دهد که قیمت میلگرد را در تاریخ های مختلف نیز بررسی کنید. نمودار قیمت انواع میلگرد را بررسی کرده و افزایش یا کاهش قیمت میلگرد را مشاهده کنید. اما نکته بسیار مهمی که در این روش وجود دارد، ارائه قیمت میلگرد تنها در یک روز هفته است. به زبان دیگر میلگرد تنها در یک روز هفته در بورس عرضه می شود. در نتیجه امکان قیمت گیری روزانه و لحظه ای میسر نیست.

کارخانه های تولید میلگرد

برای خرید در مقدار بسیار زیاد به صرفه ترین روش ارتباط با کارخانه های تولیدیست، مزیت این روش خرید از منبع درجه یک است که هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت برای خریدار مقرون به صرفه است.

بازار آهن آلات و مراجعه حضوری یا تماس تلفنی

از دیگر مراکز مهم و گزینه‌های در دسترس برای آگاهی از قیمت روز میلگرد، مراجعه به مراکز فروش میلگرد است. بازار آهن آلات نظیر بازار شادآباد و آهن مکان تهران به عرضه و فروش انواع میلگرد می پردازند. شما با مراجعه به هر یک از بخش ها و غرفه های موجود، می توانید از آخرین قیمت آگاه شوید.

در کنار تفاوت خرید میلگرد از بازار شادآباد و آهن مکان تهران، اطلاع از قیمت از مزایای مراجعه به آن هاست. هرچند لازم است تا برنامه ریزی برای حضور و صرف زمان کافی را مد نظر قرار دهید. تماس تلفنی با این مراکز و سایر مجموعه های فروش میلگرد نیز می تواند در استعلام قیمت میلگرد مؤثر باشد.

شرکت و سایت فروش آنلاین میلگرد

یکی از بهترین روش های آگاهی از آخرین و کف قیمت میلگرد امروز ، سایت ها و شرکت های آنلاین هستند. سایت هایی نظیر سایت فولاد جهان مهر امکان مشاهده قیمت میلگرد امروز را فراهم کردن. آپدیت و به روزرسانی داشته و به واسطه فعالیت مستمر، از قیمت روز با خبر هستند. همچنین این مجموعه ها می توانند در خصوص خرید میلگرد قیمت مناسب نیز به شما مشاوره دهند.
با توجه به شرایط و تغییرات روزانه نرخ ارز، قیمت جهانی فولاد و عرضه و تقاضا، شاهد نوسانات قیمتی زیادی هستیم. جای نگرانی وجود ندارد. شما به راحتی و با تماس با تلفن 88654200-021 مجموعه می توانید قیمت هر نوع میلگرد را استعلام نمایید. علاوه بر آگاهی از قیمت، امکان سفارش و خرید میلگرد در تناژ مختلف، از دیگر مزایای سایت فروش میلگرد است.

کانال قیمت لحظه ای میلگرد در تلگرام و اینستاگرام

امروزه بسیاری از مجموعه ها و سایت های اینترنتی دارای شبکه های اجتماعی مختلفی هستند. ارائه آخرین قیمت میلگرد در بازار از خدمات مهم این مجموعه ها در شبکه های اجتماعی است. شما با عضو شدن در کانال قیمت لحظه ای میلگرد ، می توانید از آخرین تغییرات قیمتی آگاه شوید. برای مثال می توانید به آدرس کانال تلگرام شرکت فولاد جهان مهر به آدرس  https://t.me/jahanmehr_co مراجعه نمایید.
بررسی نمودار قیمت میلگرد امروز، نمودار قیمت میلگرد 16، میلگرد 18 و… از دیگر مزایای این شبکه هاست. همچنین می توانید به بررسی قیمت انواع برندها ازجمله قیمت روز میلگرد اصفهان، قیمت روز میلگرد بناب و … بپردازید.

چگونه می توان از قیمت لحظه ای میلگرد با خبر شد؟

آگاهی از قیمت روز و لحظه ای نیازمند استفاده از خدمات آنلاین است. لذا سایت های اینترنتی میلگرد و شبکه های اجتماعی انتخاب مناسبی برای آگاهی از قیمت لحظه ای میلگرد است. مراجعه به سایت های معتبر فروش آهن آلات و عضویت در شبکه های اجتماعی اقدام مؤثری محسوب می شود.

چگونه کمترين قيمت ميلگرد امروز را پيدا کنيم؟

مجموعه فولاد جهان مهر یکی از شرکت های تخصصی و باسابقه در زمینه تهیه و فروش انواع آهن آلات است. ارائه قیمت میلگرد روز در سایزها و برندهای مختلف از خدمات مهم ماست. همچنین امکان مشاوره تخصصی رایگان برای اطلاع از قیمت و یا خرید میلگرد نیز به مخاطبان ارائه می شود. پس اگر به دنبال کمترين قيمت امروز ميلگرد هستید، می توانید همین حالا با تلفن 88654200-021 تماس بگیرید.

خرید میلگرد امروز

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *